Petrecere de ziua Mihaelei - Sushi Party

Daca in trecut petrecerile tineau toata noaptea, dansam, beam si mancam .... incet incet petrecerile s-au scurtat. Am inceput apoi cu petreceri doar cu bautura ... asa renumitele Cockteil Party.

A sosit timpul si petrecerilor cu mancare! Am zis ca asta este viitorul si m-am conformat.
M-am pregatit si am facut de ziua Mihaelei o petrecere pe parcursul a 3 zile cu maxim 8 invitati in fiecare zi.

Meniul de baza au fost specialii Sushi (reteta o gasiti pe www.vladubucataru.blogspot.com), mancare chinezeasca cu orez sau paste de orez la WOK si aripioare lipicioase picante la cuptor. Ca desert s-a preparat placinta de dovleac!

Petrecerea a fost un real succes ! Toata lumea a fost multumita de mancare, servire si distractie !






 ---

Niciun comentariu: