Lacul Iezer cu grupul Alpin

Am fost iar la MUNTE !
Asa cu urcare, dormit la cort "all the tacam" !
Am plecat vineri ... pe la 10 de acasa, asa "old school" cu metroul, ditamai ruxacul ... si cu o punga extra cu niste mancare. Antrenamentul meu s-a mai pierdut in timp si nu mi-au intrat toate 100%.
M-am intalnit cu Ana si Ducu la Crangasi si apoi am mers la Zota sa il luam si pe el. Cand l-am vazut pe Radu m-am mai linistit. Avea de 3-4 ori mai multe bagaje ca mine, pungi, sacosele, jucarii, oaia neagra, etc... !
Bine inteles ca nu au intrat toate in supermoderna Yaris si ne-a mai salvat Pasarila cu masina lui europeana.
Pe drum , la iesirea din Cimpulung ne-am intlanit si cu Laur & gagica ("omul cu tura cum ar veni"). I-am pasat niste bagaje si am facut o poza de grup !


A urmat cazarea la Cabana Voina si asteptarea "intarziatiilor"! (Claudia, Laura, colega, Prietenu, Mari, Silviu si categoric am uitat din numele participantilor) .
La Cabana Voina (daca citeste cineva neavizat) este nasol rau: mizerie, pret mare (45lei/pers), servicii proaste, baie pe hol, etc ...,  asa cum ne place noua! (imagine cu terasa care statea sa cada)

A doua zii, dupa o trezire fortata a ghidului (Zota) si venirea ultimei trasne de masini (Mishu & CO) ne-am pregatit de traseu si am luat panta in piept spre Refugiul Iezer - Lacul Iezer cu tinta pentru a doua zi Varful Papusa. Urcarea a fost grea si anevoioasa la inceput prin padure, dar incet incet ajunsi sus am bagat viteza!

 Cu 15 minute inainte de a ajunge la Refugiul Iezer ne-a prins o ploaie torentiala care a udat bine o parte din grup. Imediat dupa alte 15 minute ploaia s-a oprit si a revenit dupa lasarea serii, cand nu a mai deranjat pe nimeni. Intre timp noi ne-am apucat si am montat corturile, refugiul fiind plind ochi de salvamonti si turisti care aveau o petrecere cu mici, bere, motocicleta si bicicleta.


Am adormit in ritmuri de chitara si cantece de munte (cu acelas ritm a zis Zota).
Dimineatza de duminica ne-am trezit greu, toata lumea obosita si cu treaba, iar tinta noastra de Varf Papusa a picat. Intr-un fel mai bine, ca a ramas o speranta ca trebuie revenit aici in Iezer si "facut".
A urmat o coborare frumoasa, intoarcerea la Cabana, masina , oprit la Campul Lung la Hangita si crapat ceva, apoi acasa!

Dupa cum se vede in poza am facut si ecologie. Am carat gunoiul produs de grup legat de ruxac!
Atentie si la esarfa atarnata cand circulati in conserva!
Numai bine ! Astept comenturi !

POZELE:

http://dl.transfer.ro/aug-7-Iezer_Papusa-transfer_RO-08aug-f3459a.rar

Si un slideshow puteti vedea la adresa (www.album2.com):
http://tiny.cc/exedv

Niciun comentariu: