Cununie Catalin si Niko Pavelica

Uite ca i-a venit randul si lui Beavis sa se insoare :D
Si-a pregatit cu atentie cununia si dis de dimineatza ne-am dus la Sfat sa ii fim martori.
Pe la 9 am plecat de acasa cu Anarhie si Irina ca sa facem un tur de parc si sa fin in timp la 10.30 la casa de cununii de la Arc. Acolo cum am ajuns, familia Pavel a fost chemata la "vorbitor" !
Da, Da sucrt si fericire maxima !

Dupa sampanie, orez si flori ne caram spre casa pe un alt traseu ! Ne-am intors tot prin Herastrau dar am traversat cu vaporasul ! (Vaporas care s-a transformat si el in barcutza datorita crizei economice) !

Au urmat cateva ore de refacere dupa care pe seara la 22.00 a inceput petrecerea cu dans, bautura si mancare la un cunoscut bar din centrul capitalei!

Totul a fost frumos si ne-am simtit perfect !

Cel mai afectat a fost bine inteles Costelino Pulbere care a avut inainte nunta, drum lung si ore de bucatarie si nu a putut sa se distreze la maxim !

Casa de piatra tinerilor casatoriti !!!!

Pozele aici !

Si cu ocazia cununiei s-a deschis o noua firma in Aviatiei la metrou !


Pozele de pe drum (Parc Herastrau) !

Niciun comentariu: