Nunta Calin si Georgiana Pandele

De data asta prietenul nostru de la bloc a facut pasul !
Am mers la Crowne Plaza impreuna cu Sorin si Raluca.
De la bloc au mai venit si Ciprian, Ionela si Cristi cu Ioana.

Nunta a fost foarte faina.
O nunta pe "gustul meu" -> fara sarmale ! Da ! Uite ca se poate si a fost perfect !
A mai fost si un bufet suedez la friptura care iar a facut deliciul invitatilor si a fost o idee foarte buna (pe care mi-am dorit-o si eu la nunta dar nu am reusit sa o pun in practica) !

Nu sunt adeptul sarmalelor la nunta (desi la mine au fost :D) si nici a principiului "mai bine sa ramana" (bufetul suedez e lux) !

In rest muzica, distractie, Furtul Miresei (cu mascati), Valsul Miresei si toate cele ale Miresei !

Casa de piatra si felicitari!

Pozele toate aici !


Un comentariu:

Calin spunea...

Multumim Fane! :)