Cartofi Party

Datorita domnului Costel, realizatorul petrecerii, am creeat aici un post special ca nu putea sa descarce pozele deoarece verifica foarte rar e-mailul, iar cei de la transfer.ro stergeau arhiva inainte de termenul minim de 10 zile.

Pe scurt a fost cam asa .
Catalin a convocat o intalnire la terasa. Eu si Costelino am acceptat-o. Mai aveam o treaba insa sa urc un birou sus la 4. Asa ca l-am convins pe Catalin care era maestru in urcat mobila 4 etaje.
Am urcat repede biroul si ne-am pus pe mancat si baut ca venea timpul intalnirii. Cand sa plecam de acasa primim telefon ..... standardul telefon .... "Costelino nu mai putea ajunge la timp" .

Asa ca am continuat bauta.
Cand Costel a ajuns la terasa evindent ca nu ne-a gasit. Ca noi nu mai plecasem de acasa. Asa ca l-am cehmat la mine. Am mai baut, am desfacut sticle de vin ... si evident pe la 12 ni s-a facut foame. Eu cu Catalin nu mai vroiam sa mancam sa ne mentinem silueta ... dar Costelino a gasit cartofii si a inceput sa gateasca !

Asa se explica acest "cartofi party".

Pozele !


Un comentariu:

boierica spunea...

traiasca cartofii pe timp de criza!