Ziua lui Opritza la PDSR-ist

Hello!
Uita ca a mai trecut inca un an, si pe 13 decembrie Opritza a avansat si el !
Are o varsta mare acuma, dar e fericit !
Ne-am adunat colegii de facultate si master (pot spune cate unu din fiecare parte) la Sergiu acasa, care la randul lui inaugura apartamentul!
Am baut, ne-am distrat, am discutat politica, ne-am uitat la telenovele si filme !

Scurt/2 : Opritza a imbatranit inca un an iar Sergiu si Irina au o casa super frumoasa !

Povestea petrecerii: Cum invitatia a facut-o Sergiu pentru sambata, Opritza a uitat ca e ziua lui si a acceptat-o. Eu l-am anuntat pe PDSR-ist ca sambata e ziua lui Opritza si am organizat o petrecere surpriza cu tort. Opriza a aflat si el la randul lui ca e ziua lui si a cumparat si el un tort! Fapt ce explica ca petrecerea a avut 2 torturi !


Niciun comentariu: