S-a insurat PDSR-istu

Dragul meu coleg de facultate si master s-a casatorit cu Irina.
Dupa ce au lungit-o ani de zile, s-au suparat putin ca le-am luat-o inainte si s-au hotarat brusc sa se casatoreasca. Dupa ce au citit atent siteul nuntii mele si-au dat seama ca este simplu si nu doare !
Au programat pana si nunta ... in septembrie 2009 !

Dupa ce ofiterul starii civile i-au declarat sot si sotie am servit sampanie si ciocolata, apoi am format clasicul culoar cu flori. Ce a fost fain ca in loc de grau au avut confetti din hartie. Lucru care a redus accidentarea lui Sergiu, care se stie ca este sensibil si se poate lovi cu orice!

Cununia a fost urmata de o petrecere acasa cu mancare, bautura si tigari de foi !









Si poza cu colegii de facultate :


Mai multe poze aici !

3 comentarii:

Mihaela spunea...

Felicitari!!
Casa de piatra si casnicie binecuvantata!
Asteptam nunta si .... botezul! ;)

Sergiu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Sergiu spunea...

Multumim mult!!!
Tare fain scris.
Casa de piatra si voua!
A fost o nunta super!!!